بازرگانی سام پورمهر فعالیت خود را از سال 1391 بعنوان مرکز قهوه ترک ایران آغاز کرد. با توجه به محبوبیت مصرف قهوه ترک در ایران و با عنایت به عدم دسترسی مصرف کنندگان و تولید کنندگان به محصولات اصیل و نبود تجهیزات لازم در زمینه دم آوری قهوه ترک، کلیه اطلاعات و محصولات تخصصی مرتبط با دم آوری قهوه ترک را انحصارا از کمپانی های معتبر ترکیه ای وارد ایران کرد که شامل انواع قهوه ترک ساز تمام اتوماتیک آرچلیک، قهوه ترک سازهای شنی از ترکیه بود

بازرگانی سام پورمهر نماینده رسمی و انحصاری کمپانی های آسکاسو اسپانیا و یورکا ایتالیا

پس از گذشت شش سال مدیران بازرگانی سام پورمهر تصمیم به توسعه محصولات خود گرفتند که منجر به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری از کمپانی های آسکاسو Ascaso اسپانیا و همچنین یورکا Eureka ایتالیا که در زمینه ساخت دستگاه های اسپرسوساز و آسیاب قهوه برای مصارف خانگی و صنعتی قدمتی ۱۰۰ ساله دارند گردید.

هم اکنون نیز بازرگانی سام پورمهر بر واردات تجهیزات و دستگاههای با کیفیت مورد نیاز کافه و رستوران ها تاکید دارد. ریسک واردات کردن دستگاههای اسپرسوساز چینی  و یا برند های ناشناخته، برای اعتبار این شرکت بالاست .حتی هنگام واردات اسپرسوساز های خانگی نیز تاکید بر اصیل و برند بودن کالا دارد .

تاکید بر برند و اصیل بودن کالای واراداتی مبتنی بر خدمات لاکچری نیست و بالعکش متمرکز  بر این واقعیت است که هنگام خرید، با هزینه ای بیشتر می توان تولیدی با کیفیت تر خرید کرد تا کمتر درگیرعدم وجود قطعات یدکی و خدمات رسانی آن شویم .

بازرگانی سام پورمهر با ارائه محصولاتی با برند SPM هم اکنون یکی از شناخته شده ترین و معتبرترین  برندهای بازار در عرصه تامین شوینده اسپرسوساز و آسیاب قهوه و .. می باشد .

آیا تمایل دارید با محصولات اسپرسوسازهای آسکاسو و آسیاب قهوه یورکا بیشتر آشنا شوید ؟ کلیک کنید

دفتر مرکزی بازرگانی سام پورمهر

بازرگانی سام پورمهر با تولیداتی قابل رقابت با مشابه خارجی

شوینده های صنعتی و خانگی SPMپس از اعمال تحریم ها و افزایش نرخ ارز و بالطبع افزایش قیمت محصولات خارجی ، بازرگانی سام پورمهر بر آن شد تا با همت و تلاش بیشتر محصولاتی را به مرحله تولید برسانید که نیاز کافه ها ، رستوران ها و مصارف خانگی را با تمام توان پوشش دهیم . تولید و بهره برداری از محصولات پودر بک فلاش برای اسپرسوساز ، قرص پاک کننده آسیاب قهوه ، مایع رسوب زدای یخساز ، مایع شستشوی نازل بخار ، پودر رسوب زدای بویلر و پودر لکه بر چای و قهوه و همچنین اسپری هوپر آسیاب ، نخستین حرکت ما در این عرصه می باشد.

مدیریت عامل